Objavljamo povzetek iz Zapisnika o opravljenem inšpekcijskem nadzoru, ki smo ga prejeli dne 20.4.2010.
Nadzor je bil opravljen dne 14.4.2010 s strani inšpektorjev za sistem javnih uslužbencev: mag. Domna Bizjaka, v.d. glavnega inšpektorja, Duše Pokeržnik, inšpektorice višje svetnice in mag. Tanje Sekirnik, inšpektorice II, na osnovi prejete prijave o nepravilnostih pri sistemiziranju delovnih mest na Univerzi na Primorskem, o nepravilnostih pri napredovanju v plačne razrede in o nepravilnostih pri zaposlovanju z dne 27.10.2009.
Inšpektorica Duša Pokeržnik je dne 2.11.2009 prijavo v delu, ki se nanaša na plače, odstopila v reševanje Sektorju za plače v javnem sektorju pri Ministrstvu za javno upravo (MJU).
Po opravljenem pregledu je bilo ugotovljeno:
I. glede nadzora nad izvajanjem 11. člena Zakona o javnih uslužbencih in nadzor nad izvajanjem Uredbe o omejitvah in dolžnostih javnih uslužbencev v zvezi s sprejemanjem daril so inšpektorji ugotovili, da je rektor UP storil na področju omejitev v zvezi s sprejemanjem daril vse, kar je bil kot predstojnik dolžan storiti.
II. glede nadzora nad izvajanjem 21. člena Zakona o javnih uslužbenci
glede akta o sistemizaciji delovnih mest je bilo ugotovljeno, da so v Prilogi 3 k aktu o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest za vsako delovno mesto določeni pogoji za zasedbo delovnega mesta in opisi nalog.
glede evidence o dejanski zasedenosti delovnih mest je bilo ugotovljeno, da na UP vodimo evidenco o dejanski zasedenosti delovnih mest "UP - Pregled zasedenosti delovnih mest, april 2010", kar pomeni, da je vodena predpisana evidenca iz drugega odstavka 21. člena Zakona o javnih uslužbencih. Trenutno je na UP zaposlenih 633 javnih uslužbencev.
III. glede predlaganih ukrepov inšpektorjev za sistem javnih uslužbencev inšpektorji niso ugotovili nepravilnosti pri izvajanju določil 11. in 21. člena Zakona o javnih uslužbencih, zato ne bodo predlagali nobenih ukrepov.