Portoroška Turistica povezuje turistično gospodarstvo in akademsko skupnost
- Domov
- Univerza
- Medijski center
- Novice in obvestila
- Portoroška Turistica povezuje turistično gospodarstvo in akademsko skupnost
V okviru Poslovnih viharnic portoroška Turistica povezuje turistično gospodarstvo in akademsko skupnost. V marcu je na fakulteti gostili dve ugledni strokovnjakinji na področju turizma: dr. Ulrike Gretzel z ameriške Univerze Južna Kalifornija (University of Southern California) in dr. Saro Dolničar z avstralske Univerze v Queenslandu (The University of Queensland). Prvo tovrstno srečanje z naslovom Učinkovito trženje v turizmu: prepoznavanje in doseganje potrošnikov je bilo namenjeno reševanju poslovnega izziva.
Prof. dr. Ulrike Gretzel je v četrtek, 15. marca 2018, v prostorih Gostinsko turistične zbornice spregovorila o učinkoviti rabi družbenih omrežij pri nagovarjanju turistov. Na delavnici so gospodarstveniki in predstavniki destinacijskih turističnih organizacij, skupaj s predavateljico, iskali načine za optimalno rabo družbenih omrežij pri doseganju poslovnih ciljev in dvigu stopnje digitalizacije slovenskega turizma.
Prof. dr. Ulrike Gretzel: “ … vsako družbeno omrežje ima svoj namen in posledično prednosti za rabo v turizmu in nabiranje “všečkov” ni nujno pravi cilj!”
Prof. dr. Sara Dolničar je delavnico o tržnem segmentiranju izvedla 21. marca 2018 na portoroški Turistici. Udeleženci so spoznali pomen in pristope za segmentiranje turistov. Ključna ugotovitev obeh delavnic je, da je učinkovito trženje v turizmu predvsem strateški proces usklajevanja ponudbe in povpraševanja za doseganje zastavljenih poslovnih ciljev. Izkušnje in izjave udeležencev kažejo, da se trženja prepogosto lotevamo ad hoc, brez ustrezno oblikovanih strategij, kar posledično znižuje učinkovitost procesa prepoznavanja in doseganja potrošnikov v turizmu.
Prof. dr. Sara Dolničar: “ … taktični pristop k prepoznavanju potrošnikov je tek na kratke proge in omogoča zgolj zajemanje kapljice v morju turistov; uspešna segmentacija pa je bolj "maraton" in zahteva strateški pristop.”
Srečanji so podprli Strateško razvojno inovativno partnerstvo v turizmu (SRIPT, pri Turistično gostinski zbornici Slovenije), Zavod za turizem Maribor – Pohorje in Turizem Ljubljana.
Zaradi izkazanega zanimanja bo Fakulteta za turistične študije Turistica tudi v prihodnje organizirala podobna srečanja. Zato vljudno vabi vse podjetnike, managerje in raziskovalce s področja turizma, da predlagajo teme, poslovne izzive in probleme, ki bi jih želeli reševati v Poslovnih viharnicah Turistice. Po prejetih predlogih bodo poiskali ustreznega strokovnjaka v svoji mednarodni mreži in z njim organizirali delavnico za zainteresirano javnost.
Fotografiji predavanj: Mariana Rodela, dr. Emil Juvan, PhD Avstralija